Bestellen

Wat houdt pre-order bij een artikel in?

Dit houdt in dat het gaat om een artikel uit de nieuwste collectie welke binnenkort uitgeleverd zal gaan worden. Bestel je dit artikel alvast? Dan ben je er zeker van dat deze voor jou wordt gereserveerd zodra het bij ons binnenkomt. Wanneer het artikel in ons magazijn binnenkomt wordt deze dan direct gereedgemaakt voor verzending. Zo heb jij als een van de eerste de nieuwste items binnen! 

Kan ik mijn bestelling wijzigen/annuleren?

Het wijzigen of annuleren van een bestelling is niet altijd mogelijk. Wanneer een bestelling nog niet verstuurd is, is het wellicht mogelijk om de bestelling te wijzigen of te annuleren. Neem hiervoor telefonisch contact met ons op. Bel 0485 577 016 en houdt je ordernummer bij de hand. Heb je al bericht gehad dat de bestelling is verzonden? Dan is het helaas niet meer mogelijk om de bestelling nog te wijzigen of te annuleren. 

Moet ik een account aanmaken?

Voor het plaatsen van een bestelling is het niet verplicht om een account aan te maken. Echter wanneer je dit wel doet, kun je in het account gemakkelijk de bestelgeschidenis terugvinden. Daarnaast is het dan niet telkens nodig om je adresgegevens opnieuw in te stellen, deze worden automatisch opgehaald wanneer je ingelogd bent. 

Hoe plaats ik een bestelling?

Een bestelling plaats je gemakkelijk via onze webshop. Ga naar het gewenste artikel en plaats deze in de winkelmand. Ga vervolgens naar de winkelmand en doorloop alle stappen, vul de gevraagde gegevens in en betaal veilig via iDeal of een andere betalingsmogelijkheid. De order komt vervolgens bij ons binnen en wordt voor je gereed gemaakt. 


Heb je je antwoord niet kunnen vinden?

Waar gaat je vraag over?