Bezorgen

Uit welke verzendopties kan ik kiezen?

Tijdens het plaatsen van een bestelling kun je kiezen uit onderstaande opties: 

  • Thuisbezorgen
  • Ophalen op een PostNL punt
  • Ophalen in de winkel
Wanneer kan ik mijn bestelling verwachten?

Let op! In de november en december maanden kunnen pakketten door drukte bij PostNL langer onderweg zijn. Houd daarom rekening met een langere verzendtijd. 

Zie onderstaande tabel voor het verwachte bezorgmoment voor bestellingen binnen Nederland.  Let op, rondom feestdagen kunnen de verwachte bezorgmomenten afwijken! 

Besteld op Besteld voor 16.00u Besteld na 16.00u
Maandag Dinsdag Woensdag
Dinsdag Woensdag Donderdag
Woensdag Donderdag Vrijdag
Donderdag Vrijdag Zaterdag
Vrijdag Zaterdag Dinsdag
Zaterdag Dinsdag Dinsdag
Zondag Dinsdag Dinsdag
Kan ik mijn bestelling volgen?

Ja het is mogelijk om jouw geplaatste bestelling te volgen. Zodra jouw bestelling is verzonden krijg je een mailtje met een track en trace code. Zo kun je precies zien wat de status is van jouw bestelling, wanneer je deze kunt verwachten en of er eventuele vertraging is opgelopen.

Mijn pakket is nog niet geleverd, wat nu?

Wat vervelend dat jouw bestelling niet op tijd is geleverd. Wij vragen je om de track en trace goed in de gaten te houden. Hier kun je namelijk alle informatie wat betreft jouw bestelling vinden. Duurt het erg lang of zie je iets geks in de track en trace? Neem dan altijd even contact met ons op. Wij kijken graag met je mee.

Wat zijn de verzendkosten?

Bij verzendingen binnen Nederland bedragen de verzendkosten €5,95. Dit geldt alleen voor bestellingen onder de €69,-. Heb je een bestelling geplaatst voor meer dan €69,-? Dan komen de gehele verzendkosten te vervallen indien het adres zich in Nederland bevindt. Moet jouw bestelling naar het buitenland en wil je graag weten wat de verzendkosten daarvoor zullen zijn? Neem dan even contact met ons op, dan vertellen we je graag meer.


Heb je je antwoord niet kunnen vinden?

Waar gaat je vraag over?